понеділок, 30 січня 2017 р.

11 класу

Установіть відповідність між твором та розміром віршування
  • 1 – Я сказав тобі лиш слово —
    В коло ж шум ясний піднявся;
    В небі сонце задзвеніло,
    Гай далекий засміявся.
  • 2 – Народе мій! В твої журбі
    Невже нема чого робити?..
    Невже судилося тобі
    Рабів і зрадників плодити.
  • 3 – Я візьму той рушник, простелю, наче долю,
    В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров.
    І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:
    І дитинство, й розлука, і вірна любов.
  • 4 – Два кольори мої, два кольори,
    Оба на полотні, в житті моїм оба,
    Два кольори мої, два кольори,
    Червоне — то любов, а чорне — то журба.
  • А – чотиристопний анапест
  • Б – п’ятистопний хорей
  • В – чотиристопний хорей
  • Г – п’ятистопний ямб
  • Д – чотиристопний ямб

Немає коментарів:

Дописати коментар