пʼятницю, 15 вересня 2017 р.

Зв'язне мовлення. 5 кл. УМ

Складання й розігрування діалогів / ситуація спілкування, пов'язана з життєвим досвідом учнів (з використанням етикетних формул)

Запропоновані учнями теми:

  • загубилася собака;
  • незнайомці в селі;
  • на пікніку;
  • у бібліотеці;
  • дорога до театру;
  • після перегляду фільму;
  • у директора!
Наприклад, такий початок: 
- Ну, хлопці, що вас до мене привело? - з-під хмурої брови питає директор.
- Бійка... - в один голос пробурмотіли ми, - ...за дівчинку.

"Загубилася собака"
Одного разу біля мого будинку з'явилося цуценятко. Воно таке неполохливе, дало себе погладити. Я вирішив одразу ж шукати власника. Мені пощастило, бо на нашийнику були кличка та номер телефона хазяїна. Телефоную. Йдуть гудки.
- Алло! - почулося.
Я розхвилювався:
- А-а-ллл-л-оо... Я тут знайшов Ваш номер телефона на цуценяткові... Добрий день!
- Добрий день, хлопчику! Ти знайшов мого Кудлатика?! Він ще вчора не з'явився додому. Кудись побіг! Я так хвилювався! Мене звати Кирило.
- Не хвилюйтеся, Кириле. Кудлатик у мене. З ним усе гаразд.
- Дякую, що зателефонували. Як я можу його забрати?
- Приїжджайте на вулицю Миру, 30. Гукайте мене, Олега, чи Кудлатика. Ми вийдемо.
- Добре! Чекайте!
- Звісно, чекаємо Вас. А поки що ми пограємо.
- Дякую тобі, Олегу, за людяність і твою доброту.
Ось так я врятував Кудлатика. Думаю, що  більше така пригода з ним не повториться.

Немає коментарів:

Дописати коментар