вівторок, 9 вересня 2014 р.

вірші


Є у мене братик,
Звуть його Михайлик.
Турботливий він дуже,
На допомогу кличуть: «Друже!»
Він – старанний учень,
У нього добра вдача.
І посмішка ласкава,
І мені з ним завжди
Так весело й цікаво:
І складну задачу
Разом ми розв’яжем,
Квітку намалюєм
І в футбол пограєм;
І вірші розучим,
Й пісню заспіваєм,
І своїй родині душу звеселяєм!
***
Зима... Так холодно навколо.
Ич! Заметіль як розійшлась!
Мороз на вікна ліг казково,
А річка кригою взялась.
***
Я люблю свою Вкраїну,
Я люблю своє життя.
Люблю матусеньку єдину
І бабусю, й дідуся.
Я люблю свою сестричку,
Татка також я люблю.
Я люблю тебе, Гаврилівко,
За цей світ, що ти дала!                                                                      Дудченко Дарія
(вікова категорія: 9 років)

Немає коментарів:

Дописати коментар