пʼятниця, 6 листопада 2015 р.

Дієслово. С/р для 7 класу

7 клас
Самостійна робота
Тестові завдання
Дієслово
1. У якому рядку всі дієслова з часткою не пишуться разом?
а) (Не) покоїти, (не) вгавати, (не) зчутися, (не) минати;
б) (не) злюбити, (не) додати, (не) славити, (не) знати;
в) (не) навидіти, (не) волити, (не) добачати, (не) притомніти..
2.   У якому рядку всі дієслова належать до першої дієвідміни?
а) Бігти, непокоїти, колоти, боронити;
б) нести, жаліти, кохати, покласти;
в) любити, турбувати, сидіти, гомоніти.
3. У якому рядку є помилка в правописі особових закінчень дієслів?
а) Стукочеш, мелять, наколешся, спізнишся;
б) белькочеш, завадиш, бачимось, колються;
в) хилишся, розіллєш, сиплеш, крають.
4.    У якому рядку всі дієслова наказового способу?
а) Сядьмо, принеси, нехай розкажуть, розгляньте;
б) радіймо, кричи, хай ростуть, хочемо;
в) допоможете, приніс, хай знає, читайте.
5. У якому рядку всі дієслова пишуться з ь?
а) Стелят..ся, встан..те, ображаєш..ся, розбереш..ся;
б) загориш..ся, обмовиш..ся, завір..те, слухают..ся;
в) колишут..ся, прилин..те, схилит..ся, приход..те.
6. У якому рядку всі слова безособові?
а) Підморозило, похмурніло, повіває, сутеніє;
б) твориться, гасне, буде кричати, береже;
в) пекло, світилось, складає, несе.
7. Установити відповідність між дієсловами та їх способовими формами.
А Дійсний.                                                   1 Поллється, задзвонить.
Б Умовний.                                            2 Спишіть, принеси.
В Наказовий                                           3 Розказала, турбують.
4 Допоміг би, прийшла б.
5 Спечіть, стежте.
6 Обґрунтувала б, прибіг би.
8. Установити відповідність між дієсловами і способами їх творення.
А Префіксальний.                                       1 Нявкати, рожевіти.
Б Суфіксальний.                                         2 Переписати, відійти.
В Префіксально-суфіксальний.                 3 Богохульствувати, красномовити.
Г Складання слів.                                       4 Попоїсти, провідати.
5 Столярувати, тиснути.
6 Поглиблювати, пританцьовувати.
9. Утворити й записати всі можливі форми наказового способу дієслова ра­діти.
10. Скласти два речення з безособовими дієсловами. Визначити їх синтаксич­ну роль.
11.     Визначте спосіб творення дієслів.
Грипувати, розкласти.
12.     Замість крапок поставте потрібні букви.
Працюват..м..ш, працюват..м..те, вч..те, пита..мо, чеш..ш, захоч..мо.
13.     Поставте дієслова у наказовому способі; розкривши дужки, утво­ріть словосполучення.
Сприяти (відродження); цінувати (кожна хвилина); спостерігати (природа).
14.      До поданих дієслів доберіть форму 1-ї особи однини теперіш­нього часу.
Носити, мастити, крутити, обгородити.
15.     Зробіть морфологічний розбір виділеного дієслова:
У слові постають перед нашим зором сторінки давньої історії.
Примітка: 1 – 6 питання оцінюється в 1 бал, 7 – 15 по 2 бали (6 + 18). У сумі виходить 24 бали.


Немає коментарів:

Дописати коментар