вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Анкета

АНКЕТА
учасника 3-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
1.  Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу: Федоров Сергій Іванович.
2.      Дата народження: 03 квітня 1987 року.
3.   Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail: індекс – 75832; вулиця Лесі Українки, будинок № 5, село Бабенківка Перша, Каланчацький район, Херсонська область; моб. тел. – 0500339024;  e-mail – serfedorov87@mail.ru.
4. Освіта, спеціальність за дипломом: вища, учитель української мови та літератури.
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): Гаврилівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Каланчацької районної ради Херсонської області; 75832, вул. Піонерська, 16, село Гаврилівка Друга, Каланчацький район, Херсонська область; тел. (05530) 4-22-72; e-mail - havrylschool@ukr.net 
6.       Стаж роботи: педагогічний, у тому числі класним керівником: 6 років.
7.       Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.
8.       Звання…
9.       Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження)…
10. Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник: ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА УКРАЇНИ.
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: дидактичні та рольові ігри, психологічні тренінги, захист презентації, інформаційні технології, проектні технології.
12.   Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник:
1)  Березівська Л. Д. Формування патріотизму як цінності у школярів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка / Л. Д. Березівська // Педагогічні науки: зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2009. – Вип. 53. – С. 161–168.
2)   Бех І. Д. Виховання особистості: Сходження до духовності: Наукове видання. – К.: Либідь, 2006. – 272 с.
3)  Білик С. Нащадки козацької слави: організація національно-патріотичного виховання молодших школярів на військово-козацьких традиціях / Світлана Білик. – Харків: Основа, 2015. – 176 с.
4)  Виховні технології / Упоряд. В. Варава, В. Зоц. – К.: Ред. загальнопед. газет, 2004. – 120 с.
5)  Волошина Н. М. Формування патріотизму в сучасній Україні / Н. М. Волошина // Зб. наук. пр. Військ. ін-ту Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка / Військ. ін-т Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. – Київ, 2010. – Вип. 28. – С. 203–209.
6)  Гарнійчук В. Патріотичне виховання в українській педагогічній науці: наукові підходи та концепції / Валентина Гарнійчук // Історія в шк. – 2014. – № 3.– С. 28–30.
7)  Журба К. О. Виховання культури гідності молодших підлітків у взаємодії сім’ї і школи: [метод. рек.] / К. О. Журба. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 72 с.
8)  Журба К. О. Виховання патріотизму молодших підлітків у взаємодії сім'ї і школи / К. О. Журба // Пед. вісн. – Черкаси, 2011. – № 3. – С. 20–22.
9)  Кіяшко Л. Сучасні напрями патріотичного виховання учнів // Школа. – 2011. – № 4. – С. 43–45.
10) Колісниченко В. М. Виховуємо любов до України: (метод. рек. словесникам) // Вивчаємо укр. мову та літ. – 2011. – № 15. – С. 2–9.
11)      Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (від 16.05. 2015 р.).
12)      Мельничук Ю. Л. Основи козацько-лицарського виховання. – Київ: Золоті ворота, 2012. – 295 с.: фот. – Бібліогр.: с. 291–293.
13) Національна ідея в становленні громадянина-патріота України (програмно-виховний контекст) / НАПН України, Ін-т проблем виховання; [І. Д. Бех, К. І. Чорна]. – Київ, 2014. – 48 с. – Текст доступний також в Інтернеті: http://www.ippo.if.ua/predmety/vrobota/media/files/Nacionalna%20ideya%20%D0%B2%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B0.pdf
14)      Патріотичне виховання в сучасних навчальних закладах / упоряд. Жанна Сташко. – Київ: Шк. світ, 2015. – 117 с.
15)  Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді / НАПН, Ін-т проблем виховання / [І. Д. Бех, К. І. Чорна]. – Київ, 2014. – 32 с.
16)      Руденко Ю. Д. Основи козацько-лицарського виховання / Руденко Ю. Д., Мельничук Ю. Л. – Київ: Гетьман, 2012. – 295 с.
17)      Система патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах модернізаційних суспільних змін: навч.-метод. посіб. / І. Д. Бех, К. О. Журба, В. А. Киричок [та ін.]; НАПН України, Ін-т проблем виховання. – Київ: Пед. думка, 2011. – 239 c.
18)      Сухомлинська О. Національна система виховання // Пед. газ. 2000, №5. С. 4.
19)  Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. Вибр. твори: У 5-ти т. – К., 1976.
20)  Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий дім «Академія», 2002. – 528 с.
13.   Ваше педагогічне кредо: «Не вчи дерево рости, а створи умови для його росту».
14.   Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет.
До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле. Чому? Як це стосується учительської роботи і, взагалі, життя? Працюючи сьомий рік у школі, завжди згадую, як мене учили, звертаюся до національних надбань у галузі педагогіки, досвіду колег. Це дуже допомагає у роботі. З часом виникає особистий стиль викладання. У вихованні для мене важливо бути порадником для учнів, ніколи не дозволяю собі поводитися зверхньо. Намагаюся бути зразковою людиною для своїх учнів. Як класний керівник чітко окреслив власну виховну мету – плекати національну самосвідомість особистості, сповідувати високі ідеали національного відродження і працювати задля процвітання України.
Починаючи працювати з колективом, я поставив перед собою такі виховні цілі:
ü забезпечити умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і власних інтересів;
ü формувати національну свідомість та людську гідність, любов до рідної землі, родини, свого народу, бажання працювати задля розквіту держави, готовності її захищати;
ü виховувати правову культуру – повагу до Конституції, законодавства України, державної символіки, знання та дотримання законів;
ü забезпечувати духовну єдність поколінь, виховувати повагу до батьків, старших за віком, культури та історії рідного народу;
ü формувати мовну культуру, оволодіння українською мовою і її вживання;
ü утверджувати принципи загальнолюдської моралі – правди, справедливості, милосердя, патріотизму, доброти та інших чеснот.
Виховання національної самосвідомості, на мою думку, сприяє збагаченню духовного світогляду школярів, формує усвідомлення  особистістю себе як часточки українського народу з власною національною гідністю. У наш час, коли  нівелюється приналежність людини до певної нації, виховання справжнього патріота  набуває особливо важливого значення. Виховуючи в учнях любов до рідного краю, я формую гідне майбутнє нашого народу. Хочеться вірити, якщо хоч якесь зернятко моралі проросте в серцях моїх вихованців – то буде моїм учительським внеском  у загальнодержавну справу виховання нового покоління українського народу.
Готуючись до конкурсу, попросив своїх учнів скласти словесний мій портрет, адже хто (як не діти) скаже усю правдоньку. Ось що вийшло:
Файний вчитель є у нас,
Ерудит він – просто клас!
Доброзичливий і милий,
Освічений та красивий,
Розсудливий, як тато;
Обізнаний, бо прочитав багато,
Вимогливий, ще й викладає завзято!
15.   Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

12 листопада 2015 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар