АНКЕТА
учасника 3-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу
«Класний керівник року»
1. Прізвище,
ім’я та по батькові учасника Конкурсу: Федоров Сергій Іванович.
2. Дата
народження: 03 квітня 1987 року.
3. Повна
домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail: індекс – 75832; вулиця
Лесі Українки, будинок № 5, село Бабенківка Перша, Каланчацький район,
Херсонська область; моб. тел. – 0500339024; e-mail – serfedorov87@mail.ru.
4. Освіта,
спеціальність за дипломом: вища, учитель української мови та літератури.
5. Місце
роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): Гаврилівська
загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Каланчацької районної ради Херсонської
області; 75832, вул. Піонерська, 16, село Гаврилівка Друга, Каланчацький район,
Херсонська область; тел. (05530) 4-22-72; e-mail - havrylschool@ukr.net
6.
Стаж
роботи: педагогічний, у тому числі класним керівником: 6 років.
7.
Кваліфікаційна
категорія: спеціаліст другої категорії.
8.
Звання…
9.
Державні
нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження)…
10. Проблема (тема),
над якою Ви працюєте як класний керівник: ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА
УКРАЇНИ.
11. Інноваційні
форми роботи та технології, що використовуються: дидактичні та рольові ігри, психологічні тренінги, захист
презентації, інформаційні технології, проектні технології.
12. Навчальна
література, якою Ви користуєтесь як класний керівник:
1) Березівська Л. Д.
Формування патріотизму як цінності у школярів у
творчій спадщині В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка
/ Л. Д. Березівська // Педагогічні науки: зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т. –
Херсон, 2009. – Вип. 53. – С. 161–168.
2) Бех І. Д. Виховання особистості: Сходження до
духовності: Наукове видання. – К.: Либідь, 2006. – 272 с.
3) Білик С. Нащадки козацької
слави: організація національно-патріотичного виховання молодших школярів на
військово-козацьких традиціях / Світлана
Білик. – Харків: Основа, 2015. – 176 с.
4) Виховні технології / Упоряд.
В. Варава, В. Зоц. – К.: Ред. загальнопед. газет, 2004. – 120 с.
5) Волошина Н. М. Формування патріотизму в
сучасній Україні / Н. М. Волошина // Зб. наук. пр.
Військ. ін-ту Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка / Військ. ін-т
Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. – Київ, 2010. –
Вип. 28. – С. 203–209.
6) Гарнійчук В. Патріотичне виховання в українській
педагогічній науці: наукові підходи та концепції / Валентина Гарнійчук
// Історія в шк. – 2014. – № 3.– С. 28–30.
7) Журба К. О.
Виховання культури гідності молодших підлітків у взаємодії сім’ї і школи:
[метод. рек.] / К. О. Журба. – Кіровоград : Імекс-ЛТД,
2014. – 72 с.
8) Журба К. О.
Виховання патріотизму молодших підлітків у взаємодії сім'ї і школи
/ К. О. Журба // Пед. вісн. – Черкаси, 2011. – № 3. – С. 20–22.
9) Кіяшко Л. Сучасні напрями патріотичного виховання учнів // Школа. – 2011. – № 4. – С. 43–45.
10) Колісниченко В. М. Виховуємо любов до України: (метод. рек. словесникам)
// Вивчаємо укр. мову та літ. – 2011. – № 15. – С. 2–9.
11)
Концепція
національно-патріотичного виховання дітей та молоді (від 16.05. 2015 р.).
12)
Мельничук Ю. Л.
Основи козацько-лицарського виховання.
– Київ: Золоті ворота, 2012. – 295 с.: фот. – Бібліогр.: с. 291–293.
13) Національна ідея в
становленні громадянина-патріота України (програмно-виховний контекст)
/ НАПН України, Ін-т проблем виховання; [І. Д. Бех,
К. І. Чорна]. – Київ, 2014. – 48 с. – Текст доступний також в
Інтернеті: http://www.ippo.if.ua/predmety/vrobota/media/files/Nacionalna%20ideya%20%D0%B2%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B0.pdf
14)
Патріотичне виховання в
сучасних навчальних закладах / упоряд. Жанна Сташко. – Київ: Шк. світ,
2015. – 117 с.
15) Програма українського патріотичного
виховання дітей та учнівської молоді / НАПН, Ін-т проблем виховання
/ [І. Д. Бех, К. І. Чорна]. – Київ, 2014. – 32 с.
16)
Руденко Ю. Д.
Основи козацько-лицарського виховання
/ Руденко Ю. Д., Мельничук Ю. Л. – Київ: Гетьман,
2012. – 295 с.
17)
Система
патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах модернізаційних
суспільних змін: навч.-метод. посіб.
/ І. Д. Бех, К. О. Журба, В. А. Киричок [та
ін.]; НАПН України, Ін-т проблем виховання. – Київ: Пед. думка, 2011. – 239 c.
18)
Сухомлинська О. Національна
система виховання // Пед. газ. – 2000, – №5. –
С. 4.
19) Сухомлинський В. О. Серце
віддаю дітям. Вибр. твори: У 5-ти т. – К., 1976.
20) Фіцула М. М. Педагогіка:
Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.:
Видавничий дім «Академія», 2002. – 528 с.
13.
Ваше педагогічне кредо: «Не вчи дерево рости, а створи умови для його росту».
14. Опишіть (у формі
короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і
педагогічний портрет.
До майбутнього ми
йдемо, озираючись на минуле. Чому? Як це стосується учительської роботи і,
взагалі, життя? Працюючи сьомий рік у школі, завжди згадую, як мене учили,
звертаюся до національних надбань у галузі педагогіки, досвіду колег. Це дуже
допомагає у роботі. З часом виникає особистий стиль викладання. У вихованні для
мене важливо бути порадником для учнів, ніколи не дозволяю собі поводитися
зверхньо. Намагаюся бути зразковою людиною для своїх учнів. Як класний керівник
чітко окреслив власну виховну мету – плекати національну самосвідомість
особистості, сповідувати високі ідеали національного відродження і працювати
задля процвітання України.
Починаючи
працювати з колективом, я поставив перед собою такі виховні цілі:
ü забезпечити
умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і
власних інтересів;
ü формувати
національну свідомість та людську гідність, любов до рідної землі, родини,
свого народу, бажання працювати задля розквіту держави, готовності її захищати;
ü виховувати
правову культуру – повагу до Конституції, законодавства України, державної
символіки, знання та дотримання законів;
ü забезпечувати
духовну єдність поколінь, виховувати повагу до батьків, старших за віком,
культури та історії рідного народу;
ü формувати
мовну культуру, оволодіння українською мовою і її вживання;
ü утверджувати
принципи загальнолюдської моралі – правди, справедливості, милосердя,
патріотизму, доброти та інших чеснот.
Виховання
національної самосвідомості, на мою думку, сприяє збагаченню духовного
світогляду школярів, формує усвідомлення
особистістю себе як часточки українського народу з власною національною
гідністю. У наш час, коли нівелюється
приналежність людини до певної нації, виховання справжнього патріота набуває особливо важливого значення.
Виховуючи в учнях любов до рідного краю, я формую гідне майбутнє нашого народу.
Хочеться вірити, якщо хоч якесь зернятко моралі
проросте в серцях моїх вихованців – то буде моїм учительським внеском у
загальнодержавну справу виховання нового покоління українського народу.
Готуючись до
конкурсу, попросив своїх учнів скласти словесний мій портрет, адже хто (як не
діти) скаже усю правдоньку. Ось що вийшло:
Файний
вчитель є у нас,
Ерудит
він – просто клас!
Доброзичливий
і милий,
Освічений
та красивий,
Розсудливий,
як тато;
Обізнаний,
бо прочитав багато,
Вимогливий,
ще й викладає завзято!
15. Даю згоду на
внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та
інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.
12 листопада 2015 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар