суботу, 25 квітня 2015 р.

на "Джурі"

Ми - "Козацьке братство"

Назва команди: КОЗАЦЬКЕ БРАТСТВО.
Наш девіз: «Козацькому роду – нема переводу. Він завжди був вірним своєму народу!»
Емблема: козак Мамай.
Пароль: «Хай козацька мудрість воскреса щоднини. Ти бережи й учи її, дитино!»
Сценка-веселинка:
Баденко Даша. Ото вміли наші предки: і словом влучити, і ногам роботу знайти, бо вміли гопака танцювати.
Соценко Максим. А які побрехеньки знали!
Коваленко Максим. А що правда, то правда!
Якось казала зла цариця
(Її замучила мігрень):
-       Чувала я, що запорожці
Горілку дудлять цілий день!
А кошовий говорить: - Наклеп!
Облудні вигадки! Байки!
-       Невже мені довести хочеш,
Що не питущі козаки?
-       Та ні, - розгладжуючи вуса,
Той розтлумачив: - Це брехня,
Бо часто нам на оне діло,
їй-бо, не вистачає дня!
Медінський Денис. А ось про що дізнався я від писаря...
Зустрілися старезні дідугани -
Колишні реєстрові козаки.
Один поскарживсь: - Пам'ять препогана!
-       Все, мабуть, забуваєш?
-       Навпаки.
-       Виходить, маєш пам'ять ти хорошу?
-       Що ж тут хорошого? - зітхнув козак, -
Вже тридцять літ, як ти позичив гроші,
А я не можу це забуть ніяк.
Гоцак Діма. Я розповім про свого кума...
-       Якби я знав, - зітхнув Гаркуша,
-       В якім поході, у бою,
Віддам я Господові душу,
Складу голівоньку свою!
-       І що б зробив ти? - обізвався
Із куреня бувалий дід.
-       Як що? - Гаркуша засміявся.
-       Я б не пішов у той похід!
Сікорський Іван. Хлопці, годі вже вам теревені правити. Давайте заспіваємо перед дорогою.
Козацький марш біля ватри : козакам часто доводилося воювати, розлука з коханою, рідною стороною – тяжке випробування, але якщо доля до козака буде доброю, а дівчина вірною, вони поєднають свої серця.
Пісня «Сокóли».


І
Гей, десь там, де чорні води
Сів на коня козак молодий,
Плаче, жаль молода дівчина,
Їде козак з України.

Приспів:
Гей, гей, гей, сокóли,
Обминайте гори, ліси, доли.
Дзвінь, дзвінь, дзвінь, дзвіночку,
Степом їжджай, вороночку.
Гей, гей, гей, сокóли,
Обминайте гори, ліси, доли.
Дзвінь, дзвінь, дзвінь, дзвіночку,
Мій степовий дзвінь, дзвінь, дзвінь.


ІІ
Жаль, жаль за милою,
За рідною стороною.
Жаль, жаль, серце плаче,
Більше її не побачу.

Приспів
ІІІ
Меду, вина наливайте,
Не загину, не ховайте,
Буду жити на Вкраїні
Коло милої дівчини.
Приспів
Список добрих справ:


Немає коментарів:

Дописати коментар