четвер, 13 грудня 2018 р.

К/р №4 до тем "Склад. Наголос. Ненаголошені голосні, Орфограма. Орфоепія"

5 клас
Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 2018
Тестові завдання
І варіант
Ø  Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1.   Знайти рядок слів, у якому всі слова записані за орфографічними правила­ми:
А тимпература, човен, велитень, учень;
Б медок, сердиться, реве, тривога;
В очерет, шерокий, севина;
Г серпинь, зелений, летати, систра.
2.   Два склади має кожне слово рядка
А дзенькіт, ім’я, людськість, осінь
Б ллється, співають, мільйон, серце
В любов, радість, добро, надія
Г свято, гріють, утіха, влітку
3.   На перший склад падає наголос у слові
А колесо
Б перепис
В фартух
Г новий
4.   На другий склад падає наголос у слові
А каталог
Б кропива
В ненависть
Г одинадцять
5.   У якому рядку усі слова перенесено правильно?
А ґе-дзик, над-земний, о-ко;
Б без’-язикий, сест-ра, козаць-кий;
В знахо-джу, під-жак, лісо-степ;
Г І. Я.-Франко, 25-кг, знайом-ство.
6.   Знайти 2 рядки слів, у яких допущені помилки при переносі:
А ві-ю, ро-зказати, зас-телити, гра-йся;
Б під-живлення, від-дати, за-охотити, див-ний;
В ход-жу, пі-дзолистий, під-ігріти, рай-он;
Г Куз-бас, крає-знавство, дав-нього, вози-ти.
7.    Знайти 2 рядки слів, у яких НЕправильно наголошені слова:
А дОшка, вИсоко, чорнОліс, зАспів;
Б укрАїнський, мережА, заклАдка, цЕмент;
В чорнОслив, чавИти, кропивА, кулінАрія;
Г кулінарІя, яблУневий, дровА, олЕнь.
8.   Поєднати спосіб написання слів із ненаголошеними [еи], [ие], [оу]
1 замінити форму слова
2 дібрати спільнокореневе слово
3 літера е в сполученні -ере-, -еле-
4 літера и в сполученні -ри-, -ли-
5 випадний [е]
А череда, зеленіти, пелена
Б травень, човен, палець
В крижаний, блищати, дрижати
Г розумний, зупинити, килимок
Д весло, листи, сестра
9.   Записати слова онук, кожух, мотузка, роблю фонетичною транскрипцією.
10.   Записати речення фонетичним звукописом: Осінній вечір морозом дихав, у небі місяць сумував.
ПРИМІТКА: 1 – 5 завдання → по 1 балу, 6 – 7 → по 2 бали, 8 → 5 балів, 9 → 4 бали, 10 → 6 балів. Усього – 24 бали. Розділяють на 2. Оцінка за всі правильно виконані завдання – 12 балів.




5 клас
Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 2018
Тестові завдання
ІІ варіант
1.   Знайти рядок слів, у якому всі слова записані за орфографічними правила­ми:
А герой, човен, метушня, мереживо;
Б тримтіти, метро, реве, тревога;
В очирет, шерокий, севина;
Г липинь, зелений, цебуля, пинал.
2.   Два склади має кожне слово рядка
А яблуко, радість, добро, надія
Б ллється, співають, мільйон, ніч
В книжка, м’ясо, ніжність, осінь
Г свято, горіх, утіха, взимку
3.   На перший склад падає наголос у слові
А разом
Б котрий
В течія
Г ознака
4.   На другий склад падає наголос у слові
А фольга
Б ідемо
В ознака
Г чотирнадцять
5.   У якому рядку усі слова перенесено правильно?
А ра-джу, під-земний, радіс-ть;
Б Т. Г.-Шевченко, 105-км, знайом-ство.;
В ґуд-зик, під-жак, лісо-степ;
Г без’-ямковий, Дніп-ро, щоден-ник.
6.   Знайти 2 рядки слів, у яких НЕ можна переносити слова:
А віддати, міддю, насіння;
Б ґудзик, академія, АЕС, ополонка;
В підігріти, майка, надія, мак;
Г розрісся, лимонний, гарбуз, річечка.
7.   Знайти 2 рядки слів, у яких ПРАВИЛЬНО наголошені слова:
А дОнька, вИсоко, роблЮ, ведмедИця;
Б укрАїнський, мережА, дОчка, цЕмент;
В чорнОслив, чавИти, кропивА, кулінАрія, спИна;
Г кулінарІя, яблУневий, дровА, олЕнь.
8.   Установіть відповідність між написанням слів та визначенням способу перевірки
1 можна замінити форму слова
2 можна дібрати спільнокореневе слово
3 у сполученнях -ере-, -еле
4 ненаголошений звук випадає
5 словникове слово
А вимпел
Б голубка
В пелена
Г зупинити
Д рівень
9.   Записати слова зозуля, голубка, цьому, козуля фонетичною транскрипцією.
10.   Записати речення фонетичним звукописом: Мені наснилася криниця, водою сповнена до краю.

ПРИМІТКА: 1 – 5 завдання → по 1 балу, 6 – 7 → по 2 бали, 8 → 5 балів, 9 → 4 бали, 10 → 6 балів. Усього – 24 бали. Розділяють на 2. Оцінка за всі правильно виконані завдання – 12 балів.





Оцінювання контрольного тесту № 4
Тип завдання
Завдання закритої форми

з вибором однієї правильної відповіді

На встановлення відповідності


Номер завдання
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Варіант 1

б

а
а
в
б
а, в
б, г
1-д, 
2-г,
3-а, 
4-в, 
5-б
[оунýк]
[коужýх]
[моутýзка]
[роубл'ý]
[ос'íн:ій вéч’ір морóзом дúхав / у нéб’і м’íс'ац' сумувáв//]

Варіант 2
а
в
а
в
г
б, в
а, в
1-г,
2-б, 
3-в, 
4-д, 
5-а
[зоузýл'а]
[гоулýбка]
[ц'оумý]
[коузýл'а]
[меин'í наснúлас'а криенúц'а / водóйу спóвнеина до крáйу//]

Кількість балів
1
1
1
1
1
2
2
5
4
6


Немає коментарів:

Дописати коментар