пʼятниця, 2 лютого 2018 р.

9 клас. Українська література

Урок 40
Тема. Контрольна робота. Твор­чість поетів-романтиків, М. Гоголя (розгорнуті відповіді на запитання).
Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок із метою корекції їх, розвива­ти образне й логічне мислення, пам'ять, мовлення, уміння висловлювати влас­ні судження; виховувати старанність, відповідальність, наполегливість.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Обладнання: зошити для конт­рольних робіт, картки із завданнями.
Перебіг уроку
Мотивація навчальної діяльності учнів.
Оголошення теми й мети уроку.
Опрацювання навчального матеріалу.
Самостійна письмова робота.
І варіант
1. Дайте визначення поняття роман­тизм. Перелічіть його основні ознаки. (2 бали.)
2. Назвіть символи в баладі Є. Гре­бінки «Човен». Доведіть, що цей твір ро­мантичний. (3 бали.)
3. Чи є, на ваш погляд, Тарас Бульба типовим представником козацької доби? Свої міркування обґрунтуйте. (3 бали.)
4. Схарактеризуйте діяльність хар­ківської школи романтиків. Назвіть її представників. (4 бали.)
II варіант
1. Дайте визначення поняття романс. Наведіть приклад. (2 бали.)
2. Порівняйте образи русалки й ри­балки в баладі П. Гулака-Артемовського «Рибалка». Хто з цих ліричних персона­жів, на ваш погляд, зображений більш художньо? (3 бали.)
3.  Назвіть дві збірки М. Гоголя на ук­раїнську тема­тику. Укажіть представників «Руської трійці» та назву альманаху, який вони випус­кали. (3 бали.)
4.  Поясніть, у чому полягає трагізм долі синів Тараса Бульби. Чи була в них мож­ливість вибору своїх життєвих шляхів? Свої міркування обґрунтуйте. (4 бали.)
Підсумок уроку.
۩     Загальне. Виписати в зошити кілька висловлювань про Тараса Шев­ченка, одне письмово прокоментувати. Індивідуальне. Підготувати по­відомлення у групах про біографіч­ний світ Тараса Шевченка: 1-ша гру­па – «Події», 2-га група – «Люди», 3-тя група «Місця», 4-та група – «Артефакти», 5-та група «Сценарій майбутнього».


Немає коментарів:

Дописати коментар