Урок 40
Тема. Контрольна робота. Творчість поетів-романтиків, М. Гоголя (розгорнуті
відповіді на запитання).
Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок із метою
корекції їх, розвивати образне й логічне мислення, пам'ять, мовлення, уміння
висловлювати власні судження; виховувати старанність, відповідальність,
наполегливість.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Обладнання: зошити для контрольних робіт, картки із
завданнями.
Перебіг уроку
Мотивація навчальної діяльності учнів.
Оголошення теми й мети уроку.
Опрацювання навчального матеріалу.
Самостійна письмова робота.
І варіант
1. Дайте визначення поняття
романтизм. Перелічіть його основні ознаки. (2 бали.)
2. Назвіть символи в баладі Є. Гребінки
«Човен». Доведіть, що цей твір романтичний. (3 бали.)
3. Чи є, на ваш погляд, Тарас Бульба
типовим представником козацької доби? Свої міркування обґрунтуйте. (3 бали.)
4. Схарактеризуйте діяльність харківської
школи романтиків. Назвіть її представників. (4 бали.)
II варіант
1. Дайте визначення поняття романс. Наведіть приклад. (2 бали.)
2. Порівняйте образи русалки й рибалки
в баладі П. Гулака-Артемовського «Рибалка». Хто з цих ліричних персонажів, на
ваш погляд, зображений більш художньо? (3 бали.)
3. Назвіть дві
збірки М. Гоголя на українську тематику. Укажіть представників «Руської
трійці» та назву альманаху, який вони випускали. (3 бали.)
4. Поясніть, у чому полягає трагізм долі синів
Тараса Бульби. Чи була в них можливість вибору своїх життєвих шляхів? Свої
міркування обґрунтуйте. (4 бали.)
Підсумок уроку.
۩ Загальне. Виписати в зошити кілька
висловлювань про Тараса Шевченка, одне письмово прокоментувати. Індивідуальне. Підготувати повідомлення у
групах про біографічний світ Тараса Шевченка: 1-ша група – «Події», 2-га група –
«Люди», 3-тя група – «Місця»,
4-та група – «Артефакти», 5-та група – «Сценарій майбутнього».
Немає коментарів:
Дописати коментар