понеділок, 29 травня 2017 р.

готуємося до Міжнародного дня захисту дітей (01.06.2017)

Автор: Тетяна Федорова
Як гноми Білосніжку рятували
/до Міжнародного дня захисту дітей/
Дійові особи:
Королева: Тетяна Федорова;
Чарівне Дзеркальце: Наталія Алєксандрова;
Білосніжка: Анастасія Осауленко;
Розумака: Сергій Федоров (30 р.);
Веселун: Павло Крупа (27 р.);
Буркотун: Артем Алєксандров (11 р.);
Сонько: Максим Коваленко (13 р.);
Чихун: Володимир Єресько (14 р.);
Бровко: Дмитро Кондратенко (16 р.);
Простак: Денис Медінський (12 р.);
Фея: Валентина Рожкова.
(На сцені пусто. Звучить голос із-за куліс).
Голос. Ця історія почалась з того, що наказала королева вбити доньку свого чоловіка, Білосніжку, через її неймовірну вроду. Але мисливець не зміг цього зробити і просто відвів дівчинку до лісу, і знайшла вона там собі вірних друзів – гномів. А тим часом Королева звела зі світу і свого Короля і щодня діставала питаннями Чарівне Дзеркальце.
Королева.
Дзеркальце, правду скажи-но мені:
хто в нас найкращий, у цій стороні? 
Дзеркало.
Ви, Королево, найкраща у нас.
Королева.
Дзеркальце, правду скажи-но мені:
хто в нас найкращий, у цій стороні?
Дзеркало.
Ви, королево, гарні у нас,
та Білосніжка в темній долині,
де вона в карликів мешкає нині,
краща за вас в тисячу раз. 
Королева. (наставляючи на дзеркало кулака)
Що, ти, там таке верзеш?
Дзеркало.
Як не віриш – перевір.
Серед лісу в самій хащі
Є будиночок маленький.
Вони весело живуть,
Пісеньки співають,
А про тебе, королево,  все частіше забувають.
Королева. Їм це не минеться! Все треба робити самій! Так-так-так, я маю щось придумати…. Придумала! Зачаклую яблуко, щоб вона його вкусила і заснула мертвим сном. (Іде).
На сцені з’являються Білосніжка
і гноми, кумедно виходять під веселу музику
Розумака. Білосніжко, нам треба йти в копальні!
Веселун. Так, вже пора працювати!
Буркотун. А ти приготуй щось смачненьке на вечерю, будь ласка.
Сонько. Тільки будь обачною! У будинок нікого не впускай!
Чихун. Стережись своєї мачухи, принцесо. Вона дізнається незабаром, що ти в нас.
Бровко. Я буду працювати і думати про тебе...
Простак. Ми тебе закриємо. Двері замаскуємо. Будь обережною!
Гноми під музику йдуть.
Білосніжка починає витирати пилюку, раптом хтось стукає.
Білосніжка. Хто там?
Королева (в образі старої). Дівчинко прекрасна, пусти до хатинки перепочити, бо дуже втомилась я.
Білосніжка. Пробачте, бабусю, та не можу я Вас впустити, двері замкнені.
Королева. Тоді дай мені, будь ласка, води напитися, бо спрага мене мучить.
Білосніжка дає королеві води напитися.
Королева.Дякую, люба, та щоб віддячити, хочу пригостити тебе яблуком наливним. Сама виростила.
Білосніжка. Ой дякую, бабусю. Я дуже люблю яблука. Вони пахнуть моєю мамою.
Королева. Так, мамою. Ось згадай свою матусю та й з’їж шматочок.
Грім та блискавка. Білосніжка бере яблуко, кусає і... падає.
Королева знімає чорний плащ.
Королева. Ха-ха-ха-ха-ха. Нарешті. Тепер нікого гарніше за мене нема. Яблуко пахне мамою. Ха-ха-ха-ха-ха. От дуринда довірлива (йде).
Приходять гноми.
Розумака. Білосніжко.
Веселун. (Здивовано) Білосніжки нема!?
Буркотун. Білосніжко, ти де?
Сонько. Що я казав, від жінок одні неприємності.
Чихун. Ось вона!
Бровко. Що з нею?
Простак. Вона непритомна.
Розумака. Це все витівки злої королеви.
Веселун. Що ж тепер робити?
Буркотун. Що це? (тримає в руках яблуко)
Сонько. Це ж отруйне яблуко.
Чихун. Бідолашна Білосніжка.
Бровко. Вона така гарна, немовби  спить.
Простак. А, можливо, вона і справді спить?
Гноми беруть Білосніжку і вкладаю ть на ліжко, плачуть біля неї.
Звучить музика  і приходить Фея.
Фея. Що я бачу, гноми плачуть! Розумака, Веселун, Буркотун, Сонько, Чихун, Бровко, Простак, не треба так побиватися, вашій біді можна зарадити.
Гноми (разом). Як?!
 Фея. Чихун, що найбільше любить Білосніжка?
Чихун. Про нас піклуватися.
Розумака. Не мели дурниць! Вона любить співати.
Веселун. Розумако, вона ще й танцювати любить.
Простак. Веселуне, ти ще про різні ігри забув.
Фея. От і чудово. Тож треба якнайголосніше це зробити. Діти, допожете нам розбудити  Білосніжку?
Діти. Так!
Простак. А я зараз із дівчатами заспіваю.
Медінський Д., Піньонжик Т., Боровинська В., Баденко Д. – «А коса у дівчини».
Буркотун. (Біля Білосніжки) Простак, твій спів не допоміг.
Сонько. Треба ще співати. Голосніше.
Веселун. Ану, хлопці, давайте ми спробуємо.
Гноми  - «Вишенька-черешенька».
Чихун. Все одно спить.
Бровко. Тоді давайте танцювати, якщо пісні не допомагають.
Веселун. Діти, нумо разом із нами. Я знаю, тут хтось таночок про долоньки вміє танцювати. І наш Бровко також добре танцює.
Дітлашня разом із гномами й іншими дітьми танцюють «Раз ладошка».
Буркотун. Іще танцюймо.
Усі танцюють під запальні мелодії.
Розумака. Так, так, так! Танці й пісні не допомогли.
Веселун.  Так треба в ігри пограти.
«Швидка голка».
Учасники -  2 команди по 5 чоловік, у кожній вибирають капітана. Їм видають по вилці з прив'язаною до неї мотузкою, тобто виходять імпровізована нитка з голкою. Завдання капітанів полягає в тому, щоб якнайшвидше «пришити» учасників своїх команд один до одного через петлі піджаків, кофтинок, ремінці, лямки на одязі.
«Рибак і рибка»
Гравці прив'язують до пояса півтораметрову нитку з картонною рибкою на кінці.
Гравцям потрібно упіймати якнайбільше рибок, тобто наступити ногою на дерев'яні рибки й обірвати їх. Гравець, у якого обірвали рибку, вибуває з гри, а виграє той, хто більше обірве чужих рибок і водночас збереже свою.
«Без допомоги рук»
Грають команди, що складаються з двох пар. Перед ними ставиться завдання: без допомоги рук перемістити з одного краю майданчика до іншого будь-який предмет: табурет, м'яча, кубика, кошика тощо.
«Скакуни»
Грають 2-3 дітей. Кожному з них дають по великому м'ячу. Вони затискують м'ячі між ногами. За сигналом діти рухаються до протилежної стінки зали і повертаються назад.
«Естафета звірів»
Дві команди по 5 чоловік. Навипередки долають дистанцію по-звіриному (зайчик, кенгуру, ведмідь клишоногий, жабка, качечка, найшвидший гепард).
«Врятуй друга»
Дві команди по 5 чоловік. Один рятівник по черзі по одному учаснику за допомогою обруча рятує свою команду. Переправляє їх на той бік уявної річки.
Фея. Дуже сильні чари наслала зла Королева, треба вдаватися до крайнощів.
Сонько. А це як?
Фея. Тут допоможе лише поцілунок кохання.
Буркотун. Фу! Цілуватися з дівчиськом.
Веселун. Треба, то треба, я готовий.
Фея. Не все так просто. (Дістає костюм принца) Кому підійде це вбрання, той і зможе знищити чари і повернути нашу любу Білосніжку.
Гноми (по черзі). Я хочу поміряти. Ні, я! Я! Я! Я! (Ідуть приміряти)
З’являється Королева і Чарівне Дзеркальце
Королева. Дзеркальце, правду скажи-но мені:
хто в нас найкращий у цій стороні? 
Дзеркало. Ви, Королево, жінка красива,
Хоч і характер у вас препаршивий,
Та Принц, все одно, через кілька хвилин
Білосніжку врятує поцілунком п’янким.
Королева. Принц! Ха-ха-ха. Не сміши.
Де він візьметься у цій глушині?
Заходять гноми й один серед них – Принц (Розумака).
Він підходить до Білосніжки і цілує її. Білосніжка прокидається,
а зла Королева кам’яніє
Білосніжка.  Щось я так погано спáла, аж спѝна болить. Ой, Розумако, чому це ти такий гарний?
Веселун.  Бо він виявляється не гном, а зачарований принц.
Розумака. Це наша добра Фея нам допомогла.
Бровко. Дивіться, зла Королева закам’яніла.
Фея. Діти, може, пробачимо їй і розчаклуємо. Вона одразу ж стане доброю.
Діти. Так!
(Фея знімає чари. Королева оживає.)
Королева.  Пробачте мені мою підлість і злість. Я доброю стану. Обіцяю.
Простак. Добрим бути просто чи непросто?
Не залежить доброта від зросту.
Бровко. Як людей полюбиш-пошануєш,
Силу для добра в душі відчуєш.
Чихун. Доброта з роками не старіє,
Доброта від холоду зігріє.
Сонько. І якщо вона як сонце світить,
То радіють і дорослі, й діти.
 Буркотун. Проб’ється істина у слові –
Збагнуть її уже пора.
Веселун. Усім нам хочеться любові,
Усім нам хочеться добра.
Розумака. Вірю я: життя, мов казка,
Кожна мить — це щось нове.
Дзеркало. Зло завжди терпить поразку,
Вічно лиш добро живе.
Королева.
Хай світом править доброта,
Хай творить тисячі чудес.
Вона на цій землі свята,
Вона сягає до небес.
Фея. Тяжко жити без надії,
Світ тоді — мов у пітьмі.
Хтось добра знайти не вміє,
А воно в тобі й мені.
Розумака. Хай щаслива мить прекрасна,
Несподівано прийде,
І в житті твоєму ясно
Сонце доброти зійде.
Білосніжка.  Щедро будуть зігрівати
Промені його усіх.
УСІ. Будуть радісно звучати
Ніжна пісня й щирий сміх.
Білосніжка.  А зараз усі дружно потанцюємо.


Немає коментарів:

Дописати коментар