понеділок, 6 березня 2017 р.

На 8 Березня

ВІД ПАЦАНКИ ДО ПАНЯНКИ
На 8 Березня
Дійові особи:
Директор школи, Тетяна Герасимівна Терсенова-Заводська – Максим Коваленко;
Завуч, Марина Володимирівна Кінах – Іван Сікорський;
Софія Асланова – пацанка-механік;
Дарія Баденко – алкоголічка;
Вікторія Боровинська – готка;
Ольга Куліш – молода мамаша;
Тетяна Піньонжик – колишня зечка;
Синочок Ольги Куліш – Андрій Куюн;
Мазюк Артем, Шамрай Богдан, Соценко Максим, Гоцак Дмитро, Медінський Денис – хлопці-танцюристи, які будуть утікати.
Дія 1
Звучить заставка «Від пацанки до панянки»
Директор. Я, Тетяна Герасимівна Терсенова-Заводська, директор школи для леді. Наша школа існує понад 35 років. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб пацанки, які до нас приходять, випускалися справжніми леді.
Завуч. Я, Марина Володимирівна Кінах, завуч цієї школи і стежу за тим, щоб дівчата були стильними, вихованими, чемними. Ще не було таких учениць, з якими б я не впоралася. Уходять.
Заходить перша учениця – Софія.
Музика – Motörhead «Ace Of Spades».
Софія. (Одягнута в чоловічу сорочку, джинси, чоловічі кеди, заплетена в косичку, розпушена чуприна, під оком синець, руки в мастилі). Прівєт, чуваки! Йо-йо! Я крута чувіха. Кажуть, шо я весь район держу в страху, бо я – гроза мотоциклів. Іщу спутніка жизні. Хочу любві, но не ізмєняю байку (газує). Іду в школу леді, шоб з мене зробили таку бомбезну леді, шоб усім ледям леді була. Уходить.
Заходить п’яненька Даша.
Музика – Лолита «Пусть говорят, что дружбы женской не бывает».
Даша. (Одягнута у щось негарне, під очима синці, на голові скуйовджене волосся, йде і хитається, у руці тримає пляшку з-під горілки). (До когось) Ну, хватить мені моралі читати. (Ніби до журналістів) О, ви приїхали брать у мене інтерв’ю (язик заплітається), а я ще не готова (гикнула). А де ваш ящик пива. А ви не знали, та я ті бутилки – ха – бульк – і нема! А тогда – глаза в ілюмінаторі… Ну, короче, хочу бути не синячкою, мені тільки ж 18. Хочу жити, треба починати жити. Спасибо, шо взяли у свій проект. Думаю, ми станемо прекрасними ледями.
Заходить готка Віка.
Музика – Cаrlas Dreams «Оп, ероїна»
Віка. (Одягнута в усе чорне, чорний парик, нафарбовані чорні губи, пірсинги). Як я рада, шо до вас потрапила з пекла, хоч світ божий побачу. Усі думають, шо я садистка, але насправді це не так – у мене серце дитини! Он воно – у банці з формаліном.
А ще у дитинстві мені мама заплела в косу квіточку. Було дуже гарно, але й боляче бив по спині глиняний горшочок.
Користуючись нагодою, хочу дати оголошення. Загубився злющий бульдог. Хто знайде – тому царство небесне. Ну всьо. Шось я розійшлася. Пішли, душо, в рай!
Заходить мамаша Оля, біля вікна палить цигарку.
Музика – О. Ваєнга «Снова стою одна, снова курю, мама, снова»
Підбігає синочок.
Синочок Андрійко. Матусю, пограй зі мною, будь ласочка!
Оля. (Одягнута в домашній халат, взута в домашні капці, розпатлана, палить). Одстань ти од мене, заморив! (Хлопчик злякався і тікає) І зачєм я тебе народила у 13!
Батько Олин. Доню, ходімо обідати.
Оля. Самі хавайте свій обід, предки довбані. Та ви мені всю жизнь своїми нравоучєніями спортили. Подивіться, на кого я перетворилася? (Говорить ніби на камеру) Я готова змінюватися. Допоможіть.
Заходить Танюха, руки в карманах, цигарка за вухом.
Музика –  Бутирка «Запахло весной»
Танюха. (Одягнута в чоловічі спортивки, тельняшку, озута в шльопки без панчох, волосся зібране в дульку, на всю щоку шрам від ножа). (На якусь жінку) О, чьотка фіфа, (убік) вона мене пре. (До глядачів) Та ви знаєте, откуда я?! Із зони! (Регоче). Та я перша рекетьорша на селі. Та я люблю бухнуть, курнуть, попєть в караоке (співає) «Золотые купала душу мою радуют…». Бойтєсь мєня, дєвкі, я вас виграю. (Проводить пальцем по горлу).
Дія 2
Заходять директор і завуч. Звучить фотосет «Від пацанки до панянки»
Директор. О, бачу, у нас тут роботи не на один день…
Завуч. Шановні дівчата, ви прийшли до нас змінюватися. Розпочнемо з першого заняття – перевіримо ваш інтелектуал.
Директор. Що таке Хортиця?
Даша. Водка!
Директор. Назвіть першого Президента України.
Танюха. Я!
Директор. Хто це (показує портрет Джоконди)?
Віка. Чувіха. Без брів!? Треба собі спробувати.
Директор. Хто такий Рудольф Дизель?
Софія. Придумав «Дизель-шоу» на ICTV.
Директор. Що таке хромосоми?
Оля. Це зараз ми тут з вами.
Завуч. Усе, дівчата, ясно. Зараз буде урок танців. Ми запросили спеціально для вас хореографів. Звучить класична музика.
Дівчата потирають долоні.
Оля. Ням-ням, обід подають.
Звучить фінальна музика
Заходять хлопці. Від побаченого розвертаються і тікають.
Оля спіймала Артема і з ним танцює.
Дія 3
/після виступів інших класів/
Завуч. Я ж Вам, Тетяно Герасимівно, казала, що ми впораємося. Ви проспорили 100 баксів.
Директор. Зустрічайте! Випускниці школи справжніх леді! Оплески!
Виходять усі дівчата у гарному вбранні із святковими зачісками
Виконують пісню «Коли я в очі мамині погляну»

Коли я в очі мамині погляну,

То бачу там безмежнеє тепло,
І на душі мені так легко стане
Як ще в житті ніколи не було,
Коли я до матусі пригорнуся,
То світ неначе зміниться умить
І я немов дитина посміхнуся,
А серденько тихенько защемить.

Приспів: 2 р.
Не треба, мамо,
Не плач єдина,
За тебе молиться щодня твоя дитина,
Не треба, мамо, витри свої сльози,
Я віджену від тебе біди і морози.

Вже перша сивина торкнула скроні,
Від ночей недоспáних і тривог,
Я поцілую лагідні долоні,
До серденька пригорнуся твого,
Я низько до землі тобі вклонюся,
За мудрість щиро дякую тобі,
Пробач мені, ріднесенька матусю,
Ти найдорожча на усій землі.
Приспів: 2 р.
Привітання з 8 Березня від хлопців 7 класу
Мазюк А.
Бажаєм щастя і тепла, 
Весни, усмішок, сонця, 
Щоб доля світла увійшла 
До кожного віконця. 

Медінський Д.
Хай навкруги цвіте бузок, 
Та небо буде ясним; 
І щоб життя було в жінок 
Щасливим і прекрасним. 

Гоцак Д.
Аби завжди в душі у вас 
Горів вогонь кохання; 
І хай у цей весняний час 
Здійсняться всі бажання.

 Соценко М.
Дорогі жінки, дівчата! 
Наші рідні і красиві! 
Кращого немає свята, 
Аніж те, що прийшло нині! 
Це для вас сніги розтали, 
Це для вас прийшла весна. 
Ви собою полонили 
Наші душі і серця. 






















Немає коментарів:

Дописати коментар