понеділок, 10 квітня 2017 р.

листи мамам (на конкурс)

Листи мамам від випускників
Костельнюк Катерина
Матусенько, напередодні твого свята вирішила написати тобі листа вдячності. Вдячність за твою ласку та турботу, якою ти огортаєш мене з пелюшок і до самого випускного. Так, випускного. Рідненька, тобі не почулося, твоя малесенька донечка уже випускниця школи. Уже сімнадцять років ми крокуємо разом по землі. Уявляєш, матусю, сімнадцять (дай, Боже, щоб ще стільки по п’ять разів)! Як швидко пролетів час, як багато ми за ці роки пережили, мамо!
У сімнадцять відчуває себе вже дорослою. Ти вибач мені за капризи та непослухи, вибач за твої сльози, можливо, й через мене. Коли я чую: «Катруся вся в маму», – я пишаюся цим, повір мені. Я твоє продовження, матусю, і стала такою завдяки твоїй турботі. Ти навчила мене любити, працювати, жити. Своїм прикладом довела мені, що є в житті справжня дружба і вірність. Рідна моя! Я настільки тобі зобов’язана. Не знаю як, але своїм материнським серцем ти завжди відчуваєш, що мені кепсько. Але мить з тобою варта вічності. Моє щастя в твоїх порадах, в твоїх лагідних руках, у твоїй усмішці. Я так люблю, коли ти посміхаєшся. Усе б віддала, аби частіше бачити тебе усміхненою. Нене, дорога моя нене, я ніколи не забуваю, скільки ночей ти провела біля мого ліжечка, поки я хворіла. Ніколи не забуваю твою казку, розказану на ніч, ніколи не забуваю мої дні народження, Новий рік та інші свята, коли ти влаштовувала справжнє свято, як би не було нам важко. Дякую тобі, люба, за все.
Як багато в тебе турбот, але ти завжди знаходиш час для нас. ти вмієш приховувати свої сльози (але не від мене), свої проблеми, неприємності від нас, ти хочеш, щоб я росла у спокої, але я все відчуваю, ріднесенька. Прошу не сумуй і не плач. Життя занадто коротке, щоб витрачати його на сльози. Я не хочу, щоб ти старіла, мамо, принаймні душею. Нехай твої дні народження приходять і йдуть, нехай роки йдуть, а ти все одно не старій. Дуже хочу, щоб ми разом дожили до тих щасливих днів, коли ти  будеш вчити перших кроків моїх онуків.
Мамочко, спасибі тобі за все, що маю!
Доня Катерина
Ткаченко Валерія
Люба моя матусю. Я дуже тобі вдячна за те, що ти в мене є. Відразу прошу вибачення, що я дуже мало говорила тобі ніжних, добрих слів, «дуже тебе люблю». Пробач, що ми з тобою сварилися, що я тебе не розуміла, говорила грубі слова. Це все хай зостанеться в минулому. Це більше не повториться. Нарешті прийшов той час, коли твоя донечка подорослішала. Мила моя матусю, я зрозуміла, що твоїх ніжних рук мені ніколи не забути. Я дуже тебе люблю, мамо. Пробач за непорозуміння, за ті гіркі сльози, за те, що, може, чимось тебе образила. Я зрозуміла, матусь не вибирають. Наскільки мені в житті пощастило, що в мене є НАЙКРАЩА У СВІТІ МАТІНКА – це ти!!! Запам’ятай, матусю,ти моя опора, на тебе я буду рівнятися, бо ти сильна жінка. Моя ріднесенька, дякую тобі за життя!!!
Твоя донька Валерія
Костельнюк Іванна
Дорогесенька мамочко! Вітаю тебе з Днем матері! Хочу висловити тобі подяку за те, що ти у мене є, що ти мене народила, виховуєш, даруєш любов і ласку, завжди поруч зі мною. Ти ж настільки добра до всіх. Я до тебе можу звернутися за допомогою у будь-яку хвилину, і завжди маю підтримку.
Дякую тобі, мамо, що ти сприймає мене такою, якою я є, з усіма моїми недоліками.
Дякую, що не перестаєш мене любити і завжди бажаєш мені тільки щастя. Я завжди вдячна за твої поради і любов, але, на жаль, не завжди це показую.
Хочу попросити пробачення у тебе за всі образи, проблеми, які тобі завдала. Пробач, якщо колись мої слова  або вчинки робили тобі боляче. Це все було ненавмисно. Але на помилках вчаться, для того вони, мабуть, робляться. Напевно, зі мною нелегко і це потребує великого терпіння. Воно в тебе є. Я знаю. А ще я відчуваю, що твоя любов до мене безмежна, як океан.
Не раз ловила себе на думці, що моя мама – найкраща, й іншої мені не потрібно. І це правда, тебе ніхто не замінить. Я хочу, щоб ти знала: моя сім’я для мене найважливіше і найцінніше в моєму житті, я вас усіх дуже люблю.
Дивлячись у твої очі, я бачу теплоту, спокій, лагідність. Знаю, що там ніколи не було і не буде ненависті, озлоблення.
Мамо, я завжди відчуваю твою любов у своєму серці. Дякую, що дала мені життя і з ніжністю виховуєш. Ти багато чого мені пробачала. Мені не знайти таких слів, щоб виразити всю свою любов до тебе. Я знаю, ти завжди мене розумієш без слів.
У цей святковий день бажаю тобі ніколи не знати смутку, хай твої мрії здійснюються, щоб ти завжди була найщасливішою людиною!
З любов’ю твоя дочка Іванна
Вейсалов Бадал
Сонячний привіт, моя рідна матусю! Пише тобі твій середульший син. У цьому листі я хочу тобі подякувати за все, що ти мені зробила за ці неповторні сімнадцять років. Я дуже щасливий, зі мною спілкуються дуже багато людей, бо ти навчила мене з повагою ставитися до кожного. Я швидко знаходжу з ними спільну мову, тому що ти мене добре виховала. І за це я тобі висловлюю величезну подяку (моя посмішка, ти її знаєш). Я тобі дуже рідко говорю «дякую», але знай, що ти найдорожча в цьому житті мені людина.
Мамо, вибач мене за все. Інколи я тебе не слухаю. Не знаю, чому себе так поводжу, мабуть, це все дорослішання. Вибач, що десь не догледів меншого брата, і він зробив шкоду. Повір, я намагаюся стати найкращим сином у світі. Але ж ти скажеш, що тобі нічого не треба доводити, ти ж мене любиш таким.
Я дуже часто згадую своє дитинство: як ти мені все розповідала про життя, про дружбу, любов, вірність, повагу. І ось я виріс і зрозумів, що воно таке – бути дорослим. Я не знаю, як складеться моє майбутнє, і не хочу знати, тому що я завжди хочу бути з тобою. Адже з тобою простіше. Мамо, ти найкраща. Ти сенс мого існування. Я не бачу себе без тебе.
Люблю тебе, моє життя!
Твій син Бадал
Слив’янчук Карина
Дорога матусю! Пишу тобі слова вдячності за твою любов до мене, доброту, твою ласку і ніжність. Дякую тобі, що ти піклуєшся про мене всі ці роки. Як бачиш, моє шкільне життя уже закінчується (переді мною постає вибір...), і я стою вже на порозі дорослого життя з усіма його перипетіями. Так, далі почнеться моє самостійне доросле життя, в якому мені буде не вистачати тебе, матусю. Інколи ми сварилися, ображалися одна на одну, але не зважаючи на це, ти завжди була для мене найкращою мамою у світі. Моя рідненька ненько, я тебе сильно люблю! Ти ж піклувалася про мене з самого початку мого життя, твої золоті руки не знають спочину. Спасибі тобі за твою турботу.
Колись і у мене будуть дітки, я їм буду давати всю ту ласку і любов, що ти давала нам, своїм дітям. Я знаю, ти будеш найкращою бабусею. Бажаю тобі довгого життя та безмежного щастя!
Дякую тобі за все, моя найкраща у світі матуся. Люблю тебе!
#Твоя донька Карина
Козленко Дар’я
Здрастуй, моя мила, люба та дорога матусю!!! Пише тобі твоя менша донечка Даринка. Хоч ти і вважаєш мене досі маленькою бешкетницею, та я уже виросла, я уже випускниця школи. Я пишу тобі цей лист, аби сказати слова вдячності за твою турботу, ласку, добро, недоспані ночі. Хочу подякувати тобі за твої залізні нерви, які ти проявляєш по відношенню до мене. Я знаю, я винна. Також хочу попросити пробачення за ті сльози, які ти проливала довгими безсонними ночами, поки чекала мене. Мамочко, я цілую твої дорогоцінні золоті руки, я обожнюю твоє гарне, але уже з сивиною, волосся. Та не зважаючи на ці срібні проблиски, я бажаю тобі здоров’я міцного-міцного, і щоб ти ще поняньчила моїх онуків. Ненечко рідненька, милесенька моя, хороша, чекай мене у нашій домівці, і я постараюсь, аби ти більше не червоніла за мене, аби з твоїх прекрасних блакитних очей не зронилася жодна гірка сльозинка. А якщо і будуть сльози, то вони будуть тільки від радості. Обіцяю. Цілую тебе ніжно-ніжно!
Твоя маленька пампушечка
Куліш Олександр
Дорога мамо! Я ніколи тобі цього не говорив, але я дуже вдячний тобі. Ти дала мені життя, кожну хвилину дбала про мене, віддавала всю свою любов і ніжність. Ти завжди була і будеш прикладом для наслідування, про який тільки можна мріяти. Що б я не накоїв, ти завжди вмієш знайти слова, які змушують мене замислитися над своїми вчинками. Я знаю, ти бажаєш мені тільки кращого. І хоча я по-чоловічому скуплюся на почуття, але я завжди по-своєму висловлюю безмежну вдячність і любов до тебе. Твоя сила волі надихає мене на перемоги. Ти вмієш підбадьорити, коли мені сумно. Коли в мене поганий настрій, одна хвилина, проведена поруч із тобою, змушує мене забути всі негаразди.
Я хочу тобі сказати, щоб ти знала, ти – найкраща мама у світі. Люблю тебе.
Твій син Сашко
Каменевська Діана
Привіт, моя люба мамо! Я ніколи тобі цього не говорила, але я дуже вдячна тобі. Ти подарувала мені життя, і кожну хвилину дбала про мене. Ти віддаєш всю свою любов і ніжність, а натомість нічого не просиш. Ти завжди є для мене прикладом для наслідування, про який тільки можна мріяти дівчина. Якого б коника я не викинула, ти одним поглядом даєш зрозуміти, як треба виправити ситуацію. Я знаю, що ти хочеш, аби у мене були найкращі умови для самореалізації. Ти в усьому мені допомагаєш. І хоча я цього не показую, але я завжди відчуваю почуття безмежної вдячності і любові до тебе. Без тебе я просто загубилася б у цьому величезному світі.
Спасибі тобі за те, що ти мій найбільший фанат. Ти завжди поруч і щиро ділиш зі мною всі радощі й невдачі. Чи то на вулиці дощ, сонце, снігопад, ураган або й землетрус, я завжди можу розраховувати на тебе. І якщо бути чесно, то це найкраще почуття на світі – любов між дитиною і матір’ю.
 Наостанок я хочу сказати тобі спасибі за те, що ти моя найкраща подружка. Без твоєї допомоги я не стала б такою, якою є зараз. Я найщасливіша дівчина у світі, тому що у мене є така мама. І навіть якщо ми іноді сперечаємося, ми все одно залишаємося найдорожчими людьми одна для одної.
Мамо, я хочу, щоб ти знала, ти найкраща мама у світі. Я знаю, що колись-таки моя донечка буде так казати про мене. Люблю тебе сильно, моя матусю.
Твоя Діана
Учні 11 класу Гаврилівської загальноосвітньої школи
Каланчацького району Херсонської області
Учитель: Федоров С. І.
Лист мамі від дорослого сина
Привіт, моя найдорогоцінніша людина у Всесвіті! Пише тобі лист-сповідь твій непутящий син. Як непросто висловити слова любові, подяки тобі, моїй матінці. Знай одне: де б я не був, завжди згадую тебе і думками лину до тебе, до твоїх порад, твоїх слів, якими учила жити у цьому буремному світі. Зараз у моїй голові стільки думок, що від хвилювання не можу їх звести до купи. Але постараюся. Пам’ятаєш день мого народження? Звісно ж, що так. Які почуття ти пережила? Чи важко було зі мною? Ти завжди мене називала своїм янголятком. А чи зараз все так само? Напевно, ні. Бо я залишив тебе саму і живу окремо. Та й старший брат живе окремо від Вас. А ти ж так хотіла, щоб хтось із синів жив у рідному домі. Поряд. Мамо, не судилося... Пробач. Пробач, що нечасто навідуємося. Пробач, що ночами ллєш сльози через мене, я це відчуваю. Я хочу, щоб ти знала, наскільки ти мені дорога, бо я ніколи не забуваю запах твоєї хустки, яка пахне мамою; не забуваю твої шершаві золоті руки, які вміють пекти духмяний хліб, за скоринку якого ми з братом боролися; я ніколи не ображався на тебе, коли ти мене виховувала віником, а брат обороняв; я завжди пам’ятаю твою пораду: живи в мирі з людьми; матусю, я пронесу крізь все своє життя звук колискової, яку ти мені наспівувала. Твої благословення завжди зі мною. Дякую тобі низькоуклінно за все. Мамо, у мене свій шлях. Відпускай мене торувати його. Хай би яким він не був. Не турбуйся. Коли я до тебе приїду, то обійму міцно-міцно, притулюся до твоєї щоки і витру оту гарячу сльозу, щиро поцілую сивину. Мамо, чекай. Бережи своє здоров’я. Я тебе дуже люблю. До зустрічі.
Твій непутящий син Сергій 

Листи мамам від семикласників
Шамрай Богдан
Привіт,моя люба матусю! У цьому листі прошу у тебе пробачення. Пробач мені за ті погані справи, за які тобі доводилося червоніти. Я тобі обіцяю, що виправлюсь і більше ніколи не буду такого робити. Я назавжди залишуся із тобою і нікуди не переїду від тебе. Я буду тобі допомагати в усьому, що ти тільки скажеш, бо ти ж привчила мене любити землю, працювати на ній.
Пам’ятаю, коли був маленьким, ти завжди захищала мене від негараздів і старших кривдників. Ніколи не забуду, як ти мене учила їздити на велосипеді, хоча я багато разів падав, але вставав і їхав. Як весело ми проводили час. Дякую тобі за те, що завжди допомагаєш мені із домашніми завданнями. Ти ніколи мене не лишаєш із бідою. За це я тебе дуже ціную.
Мамо, я тебе люблю.
Твій милий Богдан
Баденко Дарія
Мамуля! Пише тобі твоя наймолодша донька Даша. Іноді я на тебе злюся. І ти це знаєш. Але совість мене душить навіть тоді, коли, вставши зі столу, не сказала «дякую» після смачного обіду. Мамо, я завжди тебе люблю і буду любити. Вибач, будь ласка, мене за ті недоспані ночі. Як добре, що ти в мене є, така єдина і найкраща в цілому світі.
Мамо, пробач, що сперечаюсь з тобою через те, що мені щось не подобається, але я знаю, ти ж це робиш заради мого майбутнього. Я ніколи не думала про те, як тебе не стане, що буду я робити... я просто не уявляю свого життя без тебе. У моїх снах ти мене чому завжди десь залишаєш, але я знаю, ти мене ніколи не полишиш, навіть коли я щось накою. Вибач мене, мамо, за те, що інколи доводилося червоніти за мої вчинки.
Ти завжди говориш, що я твоя маленька принцеска, але ж, матусю, я росту і роки йдуть. Часто ти стала казати, що старієш. Не акцентуй на цьому увагу, прошу. Знай, для мене ти назавжди залишишся молодою. Коли я стаю біля дзеркала, ти тихенько підходиш і говориш мені: «Яка ж ти стала, доню, доросла. Стаєш схожою на мене». Як мені, мамо, це подобається.
Бажаю тобі, дорогесенька, завжди бути молодою і здоровою. Матусю, я тебе люблю!
Твоє мишенятко
Боровинська Вікторія
Люба моя матусю, я пишу тобі цього листа, щоб ти дізналася, як сильно я тебе люблю. Спочатку я хочу попросити у тебе вибачення за те, що я не слухала тебе й ображалася на твої повчання (це все мої амбіції).
Найбільше люблю, коли ти всю нашу велику рідню збираєш удома і ми весело проводимо час. Ти часто згадуєш, коли я була маленькою, яке я сказала перше слово. А зараз я подорослішала. Пам’ятаєш, коли ти на моє день народження раділа зі мною і в той же час сумувала, що я стаю старшою...
Мамо, ти в мене найкраща. Я хочу, щоб ми завжди були поряд. Ти моє сонечко. Я тебе дуже люблю.
Мамо, я так люблю дивитися, коли тато тебе називає своєю Танюшою. Вам дуже це личить, не зважаючи на те, що ви інколи сваритесь.
Мамочко моя рідна, я хочу тобі побажати здоров’я, бути завжди молодою. Ти моя квіточка, я дуже надіюсь, що ти прочитаєш цей лист. Люблю тебе, моя мамуля.
З любов’ю твоя маленька кицюня Вікуля
Куліш Ольга
Дорога моя матусю! Я хочу Вам сказати, що я Вас дуже сильно люблю. Я пишу цей лист із вдячності, бо Ви дали мені материнську любов і тепло свого серця. Я вдячна Вам за те, що оберігали мене, захищали від тих дітей, які дражнили мене в молодших класах. Коли Ви дізнавалися, що мене образили, то підходили до мене, казали лагідні слова й огортали своїми руками, ніби оберігаючи від усього земного зла.  Ви завжди казали старшим братам, щоб мене захищали, і вони це вміють робити. Я Вам і їм вдячна. Тепер я виросла і вмію за себе постояти.
Матінко, пробачте мені за те, що інколи докоряю Вам у чомусь. Я мало що розумію у деяких справах. Я дуже ціную ті моменти, коли Ви даєте мені життєві поради. Ви у мене такі турботливі. Пам’ятаєте, коли ми всією сім’єю поїхали на море, і Ви учили мене плавати, але я не могла, бо боюся медуз (і досі їх не терплю). Я тікала від них. А Ви, терплячи їхнє жаління, відштовхували їх від мене. Головне, щоб я вчилася плавати. А як весело ми проводимо час на кухні, щоб нагодувати наших хлопців. Ви вмієте про всіх нас піклуватися: і дорослих синів, і менших дітей, онуків.
Я хочу, щоб Ви більше раділи життю. Не думайте про негаразди. Бажаю Вам, мамо, завжди бути молодою і красивою. Люблю Вас дуже-дуже. Відправляю цей лист із повітряним поцілунком і своїм хвилюючим серцем.
Ваша улюблена доця Оля
Соценко Максим
Привіт, дорога матусю! Я дуже скучив за твоїм лагідним поглядом та голосом. Ти, напевно, теж. Вибач мене за те, що інколи приносив погані оцінки та не слухав тебе. Пам’ятаю з дитинства твої обійми, ніжні поцілунки, вони робили мене добрим.
Раніше ти мене вчила, як жити, але не навчила всьому. Не переживай. Я вже дорослий, і вмію оцінити ситуацію сам.
У мене все гаразд. А як у тебе справи? Мабуть, все добре. Зараз чомусь виринають спогади з дитинства. Добре пам’ятаю, коли ми були на рибалці. До сих пір я запам’ятав, як на ній ти повчала мене азам фізики та хімії. Добре запам’ятав, як виміряти об’єм води у стакані.
Мені приємно, як ти, будучи учителем хімії, на своїх же уроках поважаєш мою думку і допомагаєш виплутатися з незручної ситуації. Хай би що там не казали однокласники, ти для мене найкраща порадниця, учителька. Ти моя матуся – найкраща у світі. Вибач, що мало кажу тобі приємних слів. Ну, такий я є. Коли приїду до тебе влітку, поговоримо більше. Бувай. Люблю тебе!
Твій син Максим
Мазюк Артем
Привіт, моя люба мамо! Пише тобі листа улюблений син Артем. Я хочу, щоб ти знала, я тебе люблю і ціную. Ти для мене ясне сонце, яке показує правильний шлях у життя. Тільки ти мені потрібна. Вибач мене за те, що у дитинстві був бешкетником. Я вже дорослий, але чомусь не можу постояти за себе, не впевнений у собі. Я хочу, щоб ти була поруч зі мною у тяжку хвилину і ніколи не уходила від мене. Знай, я не ображаюся, що ви більше уваги приділяєте меншому братові. Я хочу, щоб ти раділа кожному дню. Тобі я бажаю доброго здоров’я. Цілую.
Твій син Артем
Піньонжик Тетяна
Привіт-привіт, люба моя матусю! Я пишу тобі цей лист від усієї душі і від усього серця. Дуже дякую тобі за все хороше, що ти для мене робиш, що довго не спала ночами через мене. Це все ж твоє піклування і любов. Вдячна тобі за те, коли я хворіла, ти проводила весь час біля мого ліжка. Я дуже тебе люблю! Ти виховуєш мене, повчаєш толерантності до оточуючих. Дуже вдячна тобі за це.
Хочу попросити у тебе вибачення. Так, є за що. інколи тебе не слухаю, але все це підлітковий вік, мине (посміхаюся). Пробач, матусю, що інколи доводилося червоніти через мене. Мені й досі соромно за це. Обіцяю, більше такого не буде.
Мамо, ти завжди даєш мені корисні поради, підказки, допомагаєш у будь-яких моїх починаннях. Коли ми з тобою готуємо, ти запропонуєш допомогти, ніколи не кричиш. Тоді виходять найсмачніші страви, бо зроблено з любов’ю.
Мені дуже подобається спостерігати, як ти з татом будує стосунки. Я мрію, щоб  у мене у сім’ї було так само. Як кльово, коли татко називає тебе султаною, тобто возвеличує, мені дуже приємно це чути. Я бачу, що ви кохаєте один одного.
Я хочу побажати тобі прожити багато-багато щасливих років, радості, усмішок, щоб ти не знала смутку й сліз. Дякую тобі за все і дуже прошу вибачення, якщо зробила щось не так. Ти кажи, не промовчуй.
Спасибі, матінко, що зробила з мене ЛЮДИНУ.
Твоя донечка Танюшка
Сікорський Іван
Привіт, мамо! Пише тобі твій син Ваня. Сьогодні на уроці, коли читав вірш Василя Симоненка «Лебеді материнства», я згадав тебе. Згадав, коли був маленький і дарував тобі жовтеньку кульбабку. Згадав твою усмішку, турботу, твої гарні очі. Засумував. Бо завдавав тобі багато клопоту, тобі доводилося червоніти перед учителями. Вибач за це мене, будь ласка. Але я знаю, що ти мене все одно любиш, бо не спала ночами, плакала гіркими сльозами. Ти завжди мене підтримуєш, даєш важливі для мене поради. За це я тебе люблю і дуже тобі вдячний.
Мамо, дякую, що ти в мене є. Бувай. Після школи побачимося.
Твій люблячий син Іванко
Учні 7 класу Гаврилівської загальноосвітньої школи
Каланчацького району Херсонської області

Учитель: Федоров С. І.

Немає коментарів:

Дописати коментар