пʼятницю, 19 лютого 2016 р.

День пам'яті Небесної сотні


 Гаврилівська загальноосвітня школа спільно з Будинком культури провела захід до Дня пам'яті героїв Небесної сотні "Герої не вмирають". Запрошеними були учасники АТО Мотрич Микола та Сафаров Вахід.

Учні 6 класу розглядають фотографії жертв снайперських куль.


Слово сільського голови Вовченко І. М.

 Баденко Д. та Асланова С.

До сліз...
А я дзвонила, кажу :"Сину,
іди додому..бо там гинуть...."
А він:"Неправда...тут все мирно..."
Мені від того було дивно.....
І я його чекала...так чекала....
він вернеться..я вірила..я знала....
І він приїхав не колись..а нині....
виходжу я...дивлюсь ..
моє дитя у домовині...
"як справи синку? ну кажи як справи?
чого мовчиш...не хочеш
подивитися на маму?
відкрий же очі....вставай...ти
хочеш так лежати?
втомився, певно...вирішив поспати....
Боже ..я тебе укрию..ти ж такий холодний..
живіт злапав..напевно, ще й голодний...
ходи, я вже на стіл накрила....
Ходи, тебе чекає вся родина."...
А люди кажуть, що здуріла...
що мертву так трясу дитину...
Та, що ті люди...що вони там знають...
Мій син - герой...
ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ!!!!!

  Федорова Т. (художній керівник у клубі) співає пісню "Повертайся, солдате"

Хореографічна композиція "Журавлі", 
виконує старша танцювальна група колективу "Світанок"

Боровинська Віка (учениця 6 класу) співає пісню "Разговор с портретом".

Мазуренко В. (учитель початкових класів) співає пісню "Мальви".

Загальне фото.



Немає коментарів:

Дописати коментар