неділю, 14 грудня 2014 р.

Новий рік на Мадагаскарі, або нові пригоди Діда Мороза та Снігуроньки
Новорічний мюзикл для дорослих
Запрошуємо усіх бажаючих на свято, яке відбудеться 31 грудня 2014 року у Гаврилівському сільському Будинку культури. Буде ВЕСЕЛО!!!
Дійові особи:
Дід Мороз – Федоров Сергій;
Снігуронька – Слив’янчук Карина;
Лев Алекс – Крупа Павло;
Глорія – Федорова Тетяна;
Мелман – Жмуров Дмитро;
Мотомото – Кучеренко Євген;
Марті – Шаповал Сергій;
Король Джуліан – Слив’янчук Дмитро;
Ведмедиця Соня – Булаш-Сергеєва Валентина;
Пінгвіни – Мазуренко Валентина, Волинська Людмила, Осауленко Анастасія, Удовенко Дмитро;
Мавпи – Алєксандрова Наталія, Куліш Наталія.
(На сцені зимова декорація, звучить музика,
виходять Дід Мороз та Снігуронька і співають пісню)
Дід Мороз. Так, Снігуронько, досить розважатися, до роботи, пакуй подаруночки, а я поки що піду чарівні сани на зарядку поставлю. (Дід Мороз іде за куліси)
Снігуронька. Так мені сумно, так мені нудно. Вже ця снігова пустка остогидла, так мені хочеться сонця, моря, пісочку, веселої і гучної тусовки, а то цей дідуня тільки те й знає, що командувати: принеси, подай, іди не заважай. Добре, хоч Інтернет у нього минулого нового року випросила. Піду, принесу ноут, поки той зануда свої санки полірує. (Іде)
(Далі половина куліси відчиняється, на сцені з’являється лев Алекс і співає пісню)
Лев Алекс. Ну чому я такий не везучий, знайшов класну діваху і такий облом, а ще кажуть, кожній тварі по парі. Скажу я вам, моя то точно тварюка проміняла мене на гастролі з цирком «Дюсолей», мене – самого короля Нью-Йорка, неперевершеного, талановитого лева Алекса, та я такий кльовий, що сам від себе балдєю. Та вона за мною ще буде хвостиком бігати, а я, я навіть у її бік не гляну. А власне кажучи, чому це я тут соплі розвісив. Не велика втрата, зараз ми швиденько знайдемо їй заміну(сідає за ноутбук і пише повідомлення ). 
(На сцені відбувається паралельне дійство: Снігуронька на фоні зими
та лев Алекс на мадагаскарському пейзажі переписуються один з одним
через Інтернет, у кожного є ноутбук)
Снігуронька. Ну що ж, давненько я не заходила в контакт. Вау, який цікавий мачо з’явився в мережі, такий руденький і прикольний. Треба подружитися. Давай дружить.
Лев Алекс. У-ух ти, яка красунечка, ще й дружить пропонує. Привіт, мала, як справи?
Снігуронька. Привіт, малий, до твоєї появи в мережі було не дуже. Може, ти розвеселиш?
Лев Алекс. Та запросто, ти знаєш, хто я – я король сцени, веселити – це моє призвання.
Снігуронька. Класно! А то я тут від скуки помираю, так вже набридло жити на цьому Північному Полюсі. З дитинства мрію потрапити на якийсь курорт…
Лев Алекс. Мала, так ти завітала на потрібну адресу, у нас на Мадагаскарі сполошний курорт! Давай до нас, на Новий рік.
Снігуронька. Боюся, не вийде! Мене дідуня не відпустить.
Лев Алекс. Опа, а хто у нас дідуня?
Снігуронька. !!! Дід Мороз. А я – Снігуронька, його онучка.
Лев Алекс. Діда беру на себе, давай номер телефону?
Снігуронька. Ну, добре. Тримай. Бажаю успіху. Бувай, мені вже час іти, подарунки пакувати.
(Снігуронька іде, лев Алекс телефонує Діду Морозу)
Лев Алекс. Алло! Це Дід Мороз?
Дід Мороз. Алло, так це я. Вибачте, а з ким я розмовляю, у мене ваш номер не визначився?
Лев Алекс. Я – лев Алекс, мешканець Мадагаскару.
Дід Мороз. Дуже приємно, чим зобов’язаний?
Лев Алекс. Дідусю, ми, мешканці Мадагаскару, ніколи не мали справжнього новорічного свята, а душа ж бажає свята по повній програмі. Ну а що ж це за  Новий рік без Діда Мороза та Снігуроньки? Приїздіть до нас, будь ласка.
Дід Мороз. Ну що ж, умовив, приїдемо, але ж і ви повинні підготуватися. Мені потрібно віршики розповідати, пісеньки співати, можна і танець якийсь затанцювати.
Лев Алекс. Це, тіпа, талант-шоу треба організувати, так це ми на раз! Чекаємо з нетерпінням.
(Дід Мороз та Алекс ідуть зі сцени, а куліси відчиняються повністю)
Голос за кадром. Тим часом на Мадагаскарі (звучить  музика, на сцену виходять усі мадагаскарівці і танцюють).
Лев Алекс. Привіт, мої мохнаті морди, у мене для вас афігітєльна новина: ДО НАС ЇДУТЬ ДІД МОРОЗ ЗІ СНІГУРКОЮ, у нас буде справжній Новий рік. Ну, тільки є малесенька умовочка, ми маємо показати свої таланти. Я тут сценарій накидав, ось ознайомтесь та йдіть готуйтесь (роздає листочки зі сценарієм). Пінгвіни, для вас окреме завдання (дає ще листочок), ось ознайомтесь. (Пінгвіни ідуть, на сцені залишаються Глорія, Мото-мото, а Мелман виглядає із-за куліс, звучить музика Мото-мото, він іде до Глорії)
Глорія. Я тут подумала, мені вже стільки років, треба вже якось визначатись з майбутнім, у новому році починаю нове життя – записуюсь у програму по розмноженню. Тим паче на горизонті такий самець замаячив.
(Пісня Мото-мото)
Мото-мото. О, ти така прикольна, я від тебе просто балдєю.
Глорія. Ти також нічого.
Мото-мото. Ага. Я на нашому болоті самий популярний бегемот.
Глорія. І, напевно, самий скромний. Мото-мото, скажи, а чому я тобі подобаюсь?
Мото-мото. Ну, ти така кубишечка.
Глорія. А ще чому?
Мото-мото. Дівчинко, тебе так ба-а-агато.
Глорія. Ну, а далі…
Мелман (вискакує із-за куліс). Глоріє, він що, тобі подобається? Ну, а як же ж я?
Глорія. А для тебе у мене така відповідь.
(Глорія з Мелманом співають пісню «У меня появился другой» ВІА Гри.
Мото-мото танцює з Глорією)
Мелман. Ти, Матотік, ти ж навіть не розумієш, який скарб потрапив у твої руки, ти повинен її цінувати і оберігати.
Мото-мото. Ага.
Мелман. І запам’ятай, вона любить бутерброди із шести шматочків хліба, намазаних з обох боків маслом і малиновим варенням.
Мото-мото. Ага. Ну, ти всьо,  а то ми поспішаємо.
Мелман. А ще у неї просто чарівний сміх!
(Глорія сміється і йдуть з Мото-мото за куліси, тим часом Мелман плаче, а до нього виходить Марті).
Мелман. Марті, дружище, вона мене бросила і вибрала отого Мототу.
Марті. Не Мототу, а Мото-мото, до речі, у перекладі з аборигенської – сексі-сексі.
Мелман. Ну й нехай іде з тим сексі-шмексі. Марті, будь другом, принеси мені лопату.
Марті. Оце так заявочки! Ти що, вирішив приголубить його лопатою?
Мелман. Ні, піду копать уміратєльну яму та буду помирать. Я ж до неї з усією душею, я ж їй подарунки приготував, найдорожче, що в мене було, ось поглянь (дістає величезний градусник і клізму), а вона мене у гроб загнала (плаче).
Марті. Ти знаєш, Мелмане, не ображайся ти за такі подарунки. Глорія тебе б точно прибила. Ну увімкни фантазію: квіти, цукерки. О, придумав – серенаду їй заспівай, а оцю гидоту викинь (забирає градусник і клізму), давай розспівуйся, а я піду та Глорію приведу.
(Марті йде, а Мелман співає пісню "Я с тобой" С. П’єхи,
тим часом на сцену виходять Глорія і Марті).
Глорія. Мелмане, я вже повернулась, ти уявляєш, що мені сказав той  Мотомото? що я йому подобаюсь, тому що у мене попа велика, і тому що я товста.
Мелман. Глоріє, крихітко моя ненаглядна, сам він товстий, а ти – просто сама грація. Ти – моя Дюймовочка, ми ж із тобою номер для Діда Мороза повинні репетирувати. Ходімо, а то мало часу лишилося.
Глорія. Ну, пішли (сміється).
Марті (дражнить Мелмана). Мелман, Мелман, Мелман, Мелман, Мелман, Мелман, бач, я ж казав, баби романтику люблять, а ти помирать зібрався. Не треба вдячності, завжди звертайся, доктор Марті завжди може вилікувати будь-яке розбите серце.
(Ідуть за куліси, тим часом грає музика
і на сцену виходять Король Джуліан та ведмедиця Соня)
Король Джуліан. Сонечко, сонечко ти моє променисте, ну що ж мені зробить, щоб ти змінила своє ставлення до мене?
Соня. Не пнися так, а то луснеш, у твоєму випадку нічого не вдієш: фейсом ти не вийшов.
Король Джуліан. Соня, та я ж для тебе зірочку з неба дістану. (Співає для Соні пісню «За тебя калым отдам»).
Соня. Джуліане, це ти думаєш, якщо Глорія повелася на серенаду, то і я така! Обламайся, мальчик. (Соня співає пісню «Люли», Джуліан танцює).
Король Джуліан. Божественно!.. Ти співаєш, наче соловейко, а від твоєї краси я просто чманію.
Соня. А я то думаю, чого це ти такий очманівший, так це ще я винна. Мабуть, треба тебе трошки приголубити, щоб ти очунявся. (Джуліан наставляє губи і закриває очі, а Соня замість того, щоб поцілувати, дає йому пенделя і йде за куліси).
Король Джуліан (чухає місце удару). Ой-йо-йой, як боляче. Соня, любко, куди це ти? Яке горе. Вона мене покинула… (плаче, а тим часом на сцені з’являється  Марті).
Марті. Так, що це в нас за сльози? Від кого завгодно, але від тебе я такого не чекав, це Мелман у нас завжди рюмсає, а ти ж ніколи не засмучуєшся, де твоє оце «двігай тєлом».
Король Джуліан. А ти ж маєш рацію, Марті, немає  приводу для смутку: б’є – значить любить. Ура, вона мене все-таки любить.
Марті. Слава богу, а то я вже хотів бігти до Мелмена по клізму, щоб привести тебе в чувства. До речі, ти ж пам’ятаєш, що треба репетирувати. Бігом до Мелмана, а то з вашими соплями і сльозами нам Дід Мороз точно нічого не подарує. (Ідуть)
(Вмикається шпигунська мелодія, і виходять пінгвіни).
Шкіпер. Ну нарешті вже пішли ці нещасні. Швиденько перекличка. Ковальскі!
Ковальскі. Я, сер!
Шкіпер. Рядовий!
Рядовий. Я!
Шкіпер. Ріко!
Ріко (приставляє руку до скроні).
Шкіпер. Чудово! Усі присутні, наше завдання забезпечити свято новорічним деревом, Ріко, тягни дерево.
Ріко (приставляє руку до скроні і біжить за куліси).
Шкіпер. Так, головне наше завдання яке?
Ковальскі. Отримати подарунок Діда Мороза, сер!
Шкіпер. Молодець, Ковальскі! Як нам нейтралізувати потенційних суперників?
Рядовий. Треба зіпсувати їхні виступи, сер!
Шкіпер. Виконуйте! А ось і наш Ріко новорічне дерево несе. (Ріко заносить дерево). Ріко, а ти впевнений, що це саме те дерево? (Ріко у відповідь пожимає плечима). Гаразд, нехай буде таке, все одно ніхто, крім нас, не знає, що це не ялинка. Усім вільно! Швиденько змиваємся, а то, здається, хтось наближається.
(Звук реактивного літака. Пінгвіни тікають зі сцени.
Під музику «Свято наближається» виходять Дід Мороз і Снігуронька.)
Снігуронька. Ой, Дідусю,  подивись, яка краса! Які гарні пальми! Яке яскраве сонечко! (Одягає окуляри).
Дід Мороз. Воно то, може, й гарно, але так спекотно, що я починаю переживати за тебе, щоб ти не розтанула.
Снігуронька. Діду, не верзи дурниць! Як я можу тут розтанути? Це ти спеціально кажеш, щоб завадити мені, як слід порозважатися.
Дід Мороз. Щось я не бачу, щоб нас хтось зустрічав! З ким ти тут розважатися зібралася?
Снігуронька. О, я вже когось бачу. (Виходять мавпи під музику «Три линии»)
Мавпа 1. Який красень? (Звертається до Діда Мороза). Дай погадать, позолотить ручку.
Дід Мороз. Та ти що? Я ж Дід Мороз. Це мені зазвичай віршики розповідають, пісеньки співають, хороводи зі мною водять…
Мавпа 2. Хороводи і ми водить можемо, тільки після нашого хороводу можеш з одним посохом залишитися. (Мавпа 2 співає пісню «Три линии», а Мавпа 1 гадає на картах Снігуці.)
Дід Мороз. Оце пісенька, я розумію. За таке й справді можна ручку позолотити. (Дістає з мішка цукерку і дає мавпам, друга перехвачує і тікає).
Мавпа 2. Ой, Дідунічка, (вхопивши його за руку) бачу, чекає тебе довга дорога туди і назад. По дорозі туди на тебе чекають неймовірні пригоди і велика радість. Вже розвеселять тебе, так розвеселять. А онучку твою чекає червовий король. Це її доля, тож не ставай їй на заваді. У нас на Мадагаскарі так не прийнято (із-за куліс вибігає Алекс).
 Лев Алекс. Діду Морозе, Снігуронько, ви вже тут? А я вас там на дорозі чекаю. Як же це ми розминулися?!
Дід Мороз. Дуже просто – у мене ж чарівні сани. Ти нас на дорозі чекав, а ми з неба явилися.
Лев Алекс. Снігуронько, люба моя, а в реалі ти гарніша, ніж у контакті. Як доїхала? (Снігурочка втрачає свідомість, лев Алекс її підхоплює). Я й не думав, що ти така впєчєтлітєльна, що мій комплімент тебе з ніг звалить! (Махає їй в обличчя).
Дід Мороз. Попридержи коней, юначе, твої сумнівні компліменти тут зовсім ні до чого. Вона просто починає танути від вашого палючого сонця. Швиденько організуй стілець. (Марті виносить стілець. Алекс садовить Снігуроньку).
Лев Алекс. Дідусю, зроби що-небудь. Я знаю, ти ж можеш!
Дід Мороз. Звісно, можу. Що ж я свою онучку в біді залишу? (Стукає тричі посохом і над Снігуронькою з’являється хмаринка).
Снігуронька. Доїхала нормально і почуваюся вже добре, мені б мою шубку і можна танцювати. (Дід Мороз стукає посохом, мавпи виносять шуби).
Виходять усі мадагаскарівці.
Лев Алекс. Шановний Діду Морозе і чарівна Снігуронько, займайте VIP-місця, ми починаємо наш концерт. Першими на цю сцену запрошуємо граційну Глорію та Мелмана з Мото-мото. Вони подарують вам вражаючий запальний танок.
Звучить шпигунська музика, пінгвіни розкидають бананячі шкірки.
Шкіпер (єхидно). Танок буде точно НЕЗАБУТНІМ!
Під час танцю, Глорія падає, але Мелман і Мото-мото швиденько підхвачують її і це виходить як елемент номеру.
Шкіпер (висовує голову з-за куліс). Операція «Зіпсовані танці» провалилася. Оголошую нову операцію – «Укради мішок Діда Мороза».
Лев Алекс. Гучні оплески нашим артистам.  Вони дуже старалися, підтримайте наших їх. А наступний номер – запальний кан-кан для вас дарує шоу-балет «Мавпочки».
Мавпочки танцюють запальний кан-кан, Дід Мороз зі Снігуркою також танцюють разом із ними, а пінгвіни тим часом крадуть у Діда Мороза  мішок із подарунками.
Лев Алекс. Який пристрасний танок! У-ух, оце так мавпочки, оце так зажглі. Та в нас на Мадагаскарі усі дуже талановиті. Ну, я трішечки теж. Продовжуємо. До вашої уваги вокально-хореографічна композиція «Ёлки по городу мчатся»,  виконують Марті, Мелман, Мото-мото, Король Джуліан та лев Алекс.
Усі їм підтанцьовують.
Лев Алекс. Снігуронько, красуне моя крижана, ця пісня тобі сподобалась. Я старався. Ну, а наступний номер нашої програми теж не дасть вам втриматись на місці, тож танцюйте разом із пінгвінами.
Пінгвіни танцюють, а Марті знаходить мішок за кулісами і виносить до Діда Мороза.
Марті. Ой, дивіться, хтось торбинку загубив. Дідуню, це часом не твоя?
Дід Мороз. Оце так диво, мене обікрали, а я й не помітив. І хто ж це такий вправний? Мабуть, це мавпи.
Шкіпер. Так, хлопці, похоже нас накрили. Улибаємся і машем, і потихенько валимо звідси. (Пінгвіни утікають)
Мавпа 1. А чому це одразу мавпи. Ми що самі лисі, та ми – найчесніші звірі на цьому острові!
Мавпа 2. Ага, обідили ні за що!
Дід Мороз. Ну, пробачте вже, але це вперше в моїй практиці, щоб на святі подарунки викрадали, але якщо зараз заспіваєте щось новорічне, я пробачу .
Лев Алекс. Ну, ви прямо прочитали мої думки. Зустрічайте чарівну ведмедицю Соню із піснею «Этот Новый год!».
Звучить пісня, усі танцюють.
Лев Алекс. Для вас пристрасне танго затанцює Марті! Марті танцює.
Лев Алекс. То що скажете, дорогі гості, не дарма завітали ви на Мадагаскар?
Дід Мороз. Ми вам дуже дякуємо. Нам сподобалося у вас, і я вирішив зробити вам подарунок. Будь ласка, внесіть ялинку, а оце неподобство сховайте десь подалі.
Снігуронька. Спасибі тобі, Дідусю, що дозволив пережити мені цю новорічну пригоду. Я побачила, яким веселим може бути Новий рік.
У цей час мавпочки викривають пінгвінів, і виводять їх на сцену за шкірки, як котят.
Мавпа 1. А оці чорно-білі нам перешкоджали в проведенні  концерту.
Джуліан. У сім’ї не без уродів!
Лев Алекс. Так, так… як мені вас покарати?
Дід Мороз. Не потрібно карати їх. Сьогодні чудове свято, і нехай лихі стануть добрими.
Шкіпер. Та ми вже поняли і вирішили загладить свою провину. Так, командо? (Співають свою пісню).
Снігуронька. Друзі, ялинка у вас є, тож давайте подаруємо їй пісеньку!
Дід Мороз. Молодець, онучко! Нумо всі разом затанцюймо новорічний хоровод.
Усі співають у хороводі «В лесу родилась ёлочка»
Снігуронька.
В пору цю, коли падає сніг

І морози чимдуж припікають,
Знов на землю спішить Новий рік –
З ним сердечно усіх вас вітаю.
Зичу сонця та світлих надій,
Миру й втіхи на кожному кроці,
Також здійснення планів і мрій
У прийдешньому Новому році!

Дід Мороз.
З Новим роком, добрі люди!

Сподіваюсь, з Вами буде

Запашна, смачна хлібина,
Щастям сповнена година,
Сіль жадана на столі,
Лад і спокій на землі!
З Новим роком, добрі люди!
І нехай у Вас не буде
Горя, смутку і біди.
Ну, а поруч щоб завжди
Крокувала доброта,
Найдорожча і свята.
З Новим роком, добрі люди!
Хай любов заходить в дім,
Хай добро панує в нім,
Хай в родинах спокій буде,
Хай щастить Вам, добрі люди.

Рік Новий — казковий час!

Хай здивує щастям Вас
Рік добра і рік кохання.
Тож приймайте привітання:
Будьте добрі та здорові,
Побажаємо любові,
Світла й радощів багато,
Щоб життя було, як свято!
Хай Новий рік з добром до Вас прийде,
Здоров’я, сміх і радість принесе,
Різдво з колядою хай завітає,
Щастям безмежним Вас благословляє!

(Усі виходять на сцену і співають пісню «Загадай, бажання в зоряну ніч» В. Козловського)
Загадай, бажання в зоряну ніч,
Коли так падає сніг, і серце так бажає щастя.
Загадай, бажання і посміхнись,
Не треба смутку і сліз, не треба жити у печалі,
Все буде так, як ти собі гадаєш,
Все буде так, як хочеш ти.

ПРИСПІВ:
Загадай добра і злагоди
І нової радості, загадай.
Загадай кохання вічного
І надії світлої, загадай.
Загадай добра від свого серця,
І добро до тебе повернеться.
Загадай бажання, зоряне щастя
Ходить поблизу, загадай.

Загадай, бажання в зоряну ніч
Бажання насамоті, коли все спить, немов у казці.
Загадай, і подаруй друзям сміх
Щасливий радісний сміх і ти повернеш своє щастя.
Все буде так, як ти собі гадаєш,
Все буде так, як хочеш ти.

ПРИСПІВ (2 р.)
Разом. З НОВИМ РОКОМ!!!

Сценаристи - Федорова Тетяна, Сергеєва-Булаш Валентина.
Хореографічна постановка - Осауленко Анастасія і кожен по-своєму.


Немає коментарів:

Дописати коментар