понеділок, 15 грудня 2014 р.

АНАГРАМА

Цінність гри виявляється в тому, що за її допомогою тренується увага дітей, зосередженість, наполегливість, глибше засвоюються закони сло­вотвору, орфоепії й правопису.
Учням пропонуються слова, із яких треба утворити нові шляхом перекомбінування літер, складів. За кожне правильно утворене слово грав­ці одержують по одному балові, які потім додаються і дають остаточний результат оцінювання.
І варіант. Зерно (резон), піон (поні), актор (токар), ракета (карета), краб (брак), ранок (Коран), клапан (планка), гонор (гроно), волос (слово), касир (ри­сак), голова (волога), зірка (різка).
II варіант. Сокіл (лісок), наказ (казан), банка (кабан), шарф (фарш), норма (роман), попіл (поліп), кілер (лікер), масло (смола), насос (сосна), пошта (по­таш), чумак (кучма), жало (ложа).

III варіант. Сарай (сайра), липа (пила), салат (атлас), докер (кредо), осел (село), вибір (виріб), сода (осад), канал (ланка), колба (бокал), бузок (козуб), дошка (шкода), замок (мазок), морока (комора).

Немає коментарів:

Дописати коментар